اخبار ویژه

نظارت تخصصی از حوزه بسیج کارگری شهید بابایی شهرستان البرز

کد خبر : 3135
دوشنبه 27 مهر 1394 - 15:13

ارزیابی میزان کم و کیف عملکرد برنامه های 6 ماهه اول سال 94 حوزه بسیج کارگری شهید بابایی شهرستان البرز

کارشناسان بسیج کارگری استان به همراه مسئول تیم بازرسی بهنام علی اکبری باهدف نهادینه کردن نظام جامع کنترل ، با محوریت ارزیابی میزان کم و کیف عملکرد برنامه های 6 ماهه اول سال 94 و بررسی ویژه مشکلات و موانع جذب و راه های برون رفت از این وضعیت ، صبح  شنبه 94/7/25 از حوزه بسیج کارگری شهید بابایی شهرستان البرز بازرسی تخصصی و ارزیابی میدانی بعمل آوردند.

در این بازرسی کارشناسان نسبت به تهیه محاسن و معایب و نواقص کلی پرداخته و راهکارهای مناسبی را جهت پیشگیری از انحراف و عقب ماندگی برنامه ها ارائه نمودند .

در خلال برنامه بازرسی ، جلسه ای با حضور شورای حوزه شهید بابایی شهرستان البرز و فرماندهان پایگاه های واحدهای تولیدی تابعه با محوریت

حفظ انسجام حلقات صالحین و بررسی نقاط ضعف و علل کاهش موفقیت جذب افراد بسیجی و نخبه در سطح واحد های تولیدی  برگزار گردید.

حاضرین در این جلسه با بحث پیرامون جنبه های مختلف موضوعات مطرح شده  راهکارهایی ارائه نمودند.

علی اکبری نیز نگاه مثبت مدیران به بسیج ، افزایش وجدان کاری ، آرامش و امنیت محیط کار را به عنوان گوشه ای از ثمرات برگزاری حلقات صالحین بر شمرد. ایشان در ادامه ضمن  اشاره به وضعیت عملکرد حوزه ها در جذب خبرگان بسیجی و نیروهای کارآمد از مسئولین حاضر خواست با ارائه برنامه هایی از جمله برنامه های فرهنگی ، رفاهی ، اجتماعی و معشیتی همچنین صرف وقت بیشتر در راستای بهبود وضعیت موجود کوشش نمایند.

 

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه