اخبار ویژه
در آستانه هفته کار ، کارگر و بسیج کارگری:

مسئول سازمان بسیج کارگری قزوین ویژه برنامه های هفته بسیج کارگری را اعلام کرد.

کد خبر : 4333
شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 13:10

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری ، بهنام علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت :گرامیداشت هفته کارگر امسال به گونه ای باشکوه تر و متفاوت تر از  سال های گذشته برگزارمی گردد و به این مناسبت از اواخر سال گذشته ستادی با همین محوریت تشکیل گردید که با همکاری اعضای حاضر شیوه نامه ای تنظیم و به تمام حوزه های بسیج کارگری ادارات و تشکلهای عضو ابلاغ شد .

علی اکبری در ادامه عنوان کرد : در سال جدید نیز جلساتی با حضور اعضا و مدیران و مسئولین ستاد گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردید که خروجی و نتایج مطلوبی به همراه داشت .

ایشان فضا سازی ، آذین بندی و تبلیغات محیطی درواحدهای صنعتی ، مناطق کارگری ، معابرعمومی و ساختمان های سازمانهای تابعه دراستان و شهرستان ها ، با عنوان های کار ،‌ کارگر ، شهدای شاخص کارگری ، ترویج فرهنگ کار شایسته ، تهیه مستند تلویزیونی در خصوص عملکرد حلقات صالحین ، اهدای بن سینمایی به کارگران با تخفیف 50 درصد و باهمکاری سازمان سینمایی استان را از مهمترین برنامه های محورفرهنگی و تبلیغی این هفته برشمرد .

وی افزود : دیدار با خانواده معظم شهدای شاخص کارگر استان، تقدیرازخانواده های شهدای کارگر ، غبار روبی از مزار شهدای کارگر، اجرای برنامه اهداء خون در هفته کارگر ، ویزیت رایگان کارگران در درمانگاه های سپاه استان ، مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح جامعه کار و تولید ازدیگر برنامه های این هفته است .

ایشان در ادامه گفت : هفته بسیج کارگری زمانی ارزشمند برای گرامیداشت قشرکارگران بسیجی خواهد بود و ما باید بتوانیم در این هفته با هرآنچه که در توان داریم در خدمت به قشر کارگری انجام دهیم و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

علی اکبری در پایان افزود: بنا داریم در هفته کارگر؛ گرامیداشت هفته بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگری استان قزوین را با همکاری تمامی اعضا و ادارات ذی ربط با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم و در این مراسم از ‌ کارگران و تلاشگران ، مدیران ومخترعان بسیجی نمونه تجلیل نماییم .

علی اکبری ابتکاروخلاقیت ، نوآوری ، داشتن روحیه تعاون و همکاری را ازجمله شاخص‌های مورد نظر در انتخاب کارگران ، مبتکران ومدیران نمونه برشمرد .

در پایان علی اکبری ابراز امیدواری کرد که جامعه کارگری، کارفرمایی و سازمان‌های وابسته دربرگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته تلاش کنند.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه