اخبار ویژه

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین : برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه معرفتی ، تربیتی و علمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان

کد خبر : 2935
دوشنبه 30 شهریور 1394 - 11:21

سرگرد بهنام علی اکبری در خصوص هفته دفاع مقدس اعلام کرد سازمان بسیج کارگری استان قزوین در نظر دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی با موضوعات معرفتی ، تربیتی ، علمی و همچنین موضوعات فرهنگی مرتبط با جامعه کارگری را در سطح استان برگزار نماید .

ایشان در ادامه افزودند : ملت ها و دولت ها از جنگ به عنوان یک خاطره تلخ یاد می کنند ، اما دفاع مقدس دقیقا متفاوت است با آن چیزی که در مورد جنگ در اذهان عمومی وجود دارد .

مسئول سازمان بسیج کارگری در ادامه تاکید کرد : روحیه جهادی مسئولین کشور وابسته به حضور آنان در دفاع مقدس است . ایشان توسعه صنعتی و اقتصادی کشور را متاثر از زحمات کسانی دانست که در طول دفاع مقدس ، تجربیاتی را کسب کرده اند . وی در ادامه افزود : اگر هزاران کتاب و هزاران فیلم در زمینه دفاع مقدس کار شود ، باز هم نمی توان بر آن دستاورد ها و ارزش های بزرگ فائق شد و در ادامه به تشریح برخی از مهمترین برنامه های دفاع مقدس پرداختند:

لازم به ذکر است فضاسازی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه ازچند روز گذشته شروع شده و دیگر برنامه ها از فردا سه شنبه ۳۱ شهریور ماه مصادف با روز اول دفاع مقدس  که در تقویم دفاع مقدس به عنوان روز “نیروهای مسلح ، سلحشوری ، پای مردی” نام گذاری شده است آغاز می گردد.

ایشان اهم برنامه های این هفته را برنامه های بسیجی محور و مردم محور از جمله نشست های بصیرتی و معرفتی  ، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، یادواره شهدای کارگری ، غبار روبی گلزار شهدا ، بازدید علمی مدیران از واحدهای تولیدی نمونه ، برنامه های متنوع جهت حفظ انسجام حلقات صالحین ومجمع قشر استان و شهرستانهای تابعه ، تقدیر از بسیجیان نمونه و خانواده های شهدای کارگری ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و... عنوان نمودند.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه