اخبار ویژه
کارگاه آموزش سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان قزوین

مداح : بزرگترین تجلی شعار مرگ بر امریکا ، کار و تلاش است .

کد خبر : 3322
پنجشنبه 28 آبان 1394 - 11:42

کارگاه آموزشی سرگروه های حلقات صالحین بسیج کارگری با حضور پرشور سرگروه ها از مورخه 94/8/13 به مدت دو روز در سالن همایش شهید حسن پور برگزار گردید. در این کارگاه دو روزه موسی مداح مسئول مجامع اقشار سپاه صاحب الامر (عج) استان مطالبی پیرامون دفاع مقدس و جنگ نرم بیان فرمودند .

ایشان در ابتدای سخنان خود به اقدامات نظام استکبار در حوزه مهار انقلاب اسلامی اشاره کرد و رشد گروه های ضد انقلاب ، ایجاد تفرقه ، ترور، طراحی جنگ های سخت و نرم را گوشه ای از این اقدامات برشمرد .

مداح تاکید کرد: برای حل مشکلات صنعت و اقتصاد فقط بایستی با فرهنگ دفاع مقدس عمل نمود و همه باید پاسدار شعار نه شرقی نه غربی باشند .

مداح گفت : بزرگترین تجلی شعار مرگ بر امریکا ، کار و تلاش است ، آن هم بر اساس فرهنگ کار بسیجی که متاسفانه در این مقوله  کوتاهی شده است . یکی دیگر از مواردی که در حال حاضر نسبت به انجام آن کوتاهی شده حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است که این مسئله نیز به درستی عملیاتی نشده است .

ایشان در ادامه افزود : پیشرفت های ایران در یک حوزه قابل تقدیر است که آن هم حوزه نظامی می باشد و دلیل اصلی اش این است که مدیران آن حوزه به توانمندی های داخلی اعتقاد دارند؛به عبارتی با فرهنگ دفاع مقدس عمل می کنند . در پایان موسی مداح گفت: یکی از ابزارهای اساسی دشمن در جنگ نرم همان مقوله اقتصاد است به عنوان مثال یک کودک آمریکایی خیلی بیشتر از یک کودک جهان سومی از امکانات و تجهیزات روز بهره مند می شود در حالی که این امکانات را با غارت اموال و منابع کشورهای دیگر به دست آورده است .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه