اخبار ویژه
در پی اقدام جسورانه رئیس جمهور در سازمان ملل متحد:

قدردانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و جامعه کارگری و کارفرمایی از اقدام انقلابی رئیس جمهور

کد خبر : 18839
سه شنبه 29 شهریور 1401 - 11:52
رئیسی

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بیانیه ای از اقدام انقلابی رئیس جمهور در به نمایش درآوردن تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بیانیه ای از اقدام انقلابی رئیس جمهور در به نمایش درآوردن تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الّله الّرحمن الرّحیم

اقدام سزاوار ستایش رئیس جمهور در تریبون سازمان ملل و به اهتزاز درآوردن تمثال مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نیشتری شد بر زخم متعفن مانیفست حقوق ضد بشر آمریکایی و جلوه گری تلائلو پرچم مکتب حسینی .

کلام ایشان فریاد چندین ساله دادخواهی ستم دیدگان بود که در نمایش تصویر سردار مقاومت به جهانیان مخابره شد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تقدیر و تشکر از ایشان به استناد آیه شریفه" فَلا تَهِنُوا وَ تَدعُوا اِلی السّلمِ وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ وَ الله مَعَکُم وَ لَن یَتِرَکُم اَعمالَکُم" ( پس سستی نکنید و کافران را به آشتی نخوانید که شما برترید و خدا با شماست و از ارزش کارهایتان هرگز نخواهد کاست(سوره محمدآیه 35)) اعلام می دارد که با تمام توان و ظرفیت برای مقابله با دشمنان، هم در سنگر تولید و هم در جبهه تبیین خواهد ایستاد و اندکی در مقاومت فرو گذار نخواهد کرد. این وعده خداست که نتیجه ایستادگی بی کم و کاست برای ما محقق خواهد شد. انشالله

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه