اخبار ویژه
جلسه هماهنگی شورای بسیج کارگری استان قزوین

علی اکبری : همواره باید بر حفظ انسجام حلقات صالحین نگاه و توجه ویژه داشت تا ازآسیب های جنگ نرم مصون بمانند.

کد خبر : 3866
دوشنبه 19 بهمن 1394 - 09:59

جلسه هماهنگی شورای بسیج کارگری استان قزوین به میزبانی سازمان بسیج کارگری صبح روز یکشنبه مورخ 94/10/27 در محل سالن جلسات شهید جعفر خانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار گردید. این جلسه با حضور حجت الاسلام مصائبی سرمربی قشر ،علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری ، فرماندهان حوزه ها و اعضای شورای قشر با محوریت اهمیت برگزاری حلقات صالحین و تاثیر آن در محیط کار و جامعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی اکبری ضمن تقدیر و تشکر از مهمانان حاضر با بیان اینکه حلقه های صالحین یکی از عوامل اصلی ایجاد همدلی و رفاقت میان آحاد ملت خصوصا محیط کارخانجات است فرمود: همواره باید بر حفظ انسجام حلقات صالحین نگاه و توجه ویژه داشت تا ازآسیب های جنگ نرم مصون بمانند.

ایشان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر اهمیت حضور پرشور بسیجیان در قالب حلقات صالحین و آمادگی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های پیش رو تاکید و از برگزاری جشنواره تخصصی صالحین با حضور حلقات برتر صالحین به عنوان یکی از برجسته ترین برنامه های دبیرخانه صالحین در دهه مبارک فجر خبر داد.

همچنین حجت الاسلام مصائبی سرمربی محترم قشر استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های حلقات صالحین جهت ارتقاء سطح فرهنگی و اعتقادی افراد در جامعه علی الخصوص بسیجیان قشر کارگری تاکید کردند .

ایشان برای حفظ انسجام حلقات صالحین و افزایش سطح کمی بسیجیان شرکت کننده در این حلقات خواستار سازماندهی آمار و اطلاعات موجود و ارتقاء آن شد.

حجت الاسلام مصائبی در پایان با تاکید بر انتظارات مقام معظم رهبری و ظرفیت بالای بسیج ، بر حفظ وحدت ،  همکاری و تلاش برای رشد بیشتر صنعت کشور تاکید نمودند .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه