اخبار ویژه

رضا حبیبی : تنها راه رفع مشکلات و موانع جذب بسیج ایجاد پایگاه در واحد های تولیدی بکر می باشد .

کد خبر : 3158
پنجشنبه 30 مهر 1394 - 14:43

بهنام علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری در روز سه شنبه مورخ 94/7/28 نشستی با معاون نیروی انسانی سپاه استان رضا حبیبی داشت . این نشست با موضوع رفع مشکلات و موانع جذب بسیج در جامعه کارگری برگزار گردید که درآن سرهنگ حبیبی ضمن بیان مطالبی پیرامون بسیج و مشکلات پیش روی آن تنها راه برون رفت از این وضعیت را ایجاد پایگاه در واحدهای تولیدی بکر دانست .

علی اکبری نیز با اشاره به دستاوردهای نظارت اخیر میدانی و تخصصی از عملکرد حوزه های بسیج کارگری استان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و همکاری فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در پیش برد برنامه ها اعلام کرد: میزان جذب نیروی بسیجی در نیمه دوم سال نسبت به 6 ماهه اول سال با تلاش و پیگیری بیشتر انشاء الله دو برابر افزایش خواهد یافت .

علی اکبری در خصوص برنامه دیدار و تجلیل از خانواده های شهید نیز افزود : ملت ایران آرمش امروز خود را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وصبر خانواده های این عزیزان می باشد .

علی اکبری درپایان گفت: در نظر داریم  انشاء الله در نیمه دوم سال بیش از50 برنامه دیدارو تجلیل از خانواده های شهید و جانبازان عزیز دفاع مقدس داشته باشیم .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه