اخبار ویژه

برگزاری همایش بزرگداشت 300 شهید بسیج کارگری استان قزوین

کد خبر : 1999
دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 14:50

همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان قزوین از سوی ستاد بزرگداشت هفته بسیج کارگری استان با مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی صبح روز دوشنبه 7/2/94 در تالار شهر الوند با حضور مسئولین استانی ، خانواده محترم شهدا و مدیران و کارگران کارخانجات استان قزوین برگزار شد .

همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان قزوین از سوی ستاد بزرگداشت هفته بسیج کارگری استان با مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی صبح روز دوشنبه 94/2/7 در تالار شهر الوند با حضور مسئولین استانی ، خانواده محترم شهدا و مدیران و کارگران کارخانجات استان قزوین برگزار شد .

در این آئین که بیش از 400 نفر از مرتبطین کار و صنعت حضور داشتند ،  مهندس بابایی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و سرهنگ پاسدار طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) به ایراد سخن پرداختند .

در ادامه ی این مراسم برادر پاسدار صدیق اعلمی داماد و همرزم شهید امیدعلی آموخت شهید شاخص سازمان بسیج کارگری استان قزوین ضمن اشاره به ایثار و فداکاری های ایشان در دوران دفاع مقدس و دوران پیش از آن افزود: « شهید آموخت عارفی در کالبد یک کارگر ساختمانی بود » .

 پخش کلیپ شهید شاخص ، مداحی حاج علی فرمانی و اهدای بسته های فرهنگی اقتصادی با هدف ترویج استفاده از کالای داخلی از دیگر بخش های این برنامه بود .

در پایان مراسم نیز از خانواده های محترم شهدای کارگر ، کارگران نمونه بسیجی و مخترعین و مبتکرین جشنواره نخبگان بسیجی تجلیل بعمل آمد .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه