اخبار ویژه
در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) صورت گرفت .

برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر جهادگر شهید محمد علی بمانی

کد خبر : 2466
سه شنبه 16 تیر 1394 - 15:08

مراسم استقبال از پیکر مطهر بسیجی شهید محمد علی بمانی در روز سه شنبه مورخ 94/4/16 ساعت 10:30 صبح با حضور خانواده های معظم شهدا ، مسئولین استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در میدان مینودر شهر قزوین برگزار شد .

مراسم استقبال از پیکر مطهر بسیجی شهید محمد علی بمانی در روز سه شنبه مورخ 94/4/16 ساعت 10:30 صبح با حضور خانواده های معظم شهدا ، مسئولین استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در میدان مینودر شهر قزوین برگزار شد . در این مراسم که خانواده شهید علی بمانی و همرزمان او در کارخانه آلومتک قزوین نیز حضور داشتند مردم قدر شناس شهر قزوین با استقبال از پیکر مطهر این شهید و تشییع او تا معراج شهدای قزوین واقع در خیابان عبید زاکانی یک بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان کردند و با لبهای خشکیده از روزه ی ماه مبارک رمضان فریاد زدند « این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرببلا آمده » .

در مسیر استقبال و تشییع شهید ، دقایقی پیکر این شهید در مقابل کارخانه آلومتک و آلومراد در بلوار امام خامنه ای ، محل کار شهید علی بمانی متوقف شد و همرزمان شهید با پیکر او وداع کردند . شهید محمد علی بمانی از جهادگران بسیج کارگری قزوین و از غواصان عملیات خیبر بود که در اسفند سال 62 در جزیره مجنون پیکر مطهرش مفقود شد و امروز پس از 32 سال به زادگاهش بازگشت . مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز چهارشنبه 94/4/17 همزمان با سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام از مقابل بارگاه چهار انبیای شهر قزوین به سمت گلزار شهدای قزوین واقع در امامزاده حسین علیه السلام  تشییع خواهد شد .  

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه