اخبار ویژه

برگزاری شورای بسیج قشر شهرستان البرز - قزوین

کد خبر : 3223
سه شنبه 12 آبان 1394 - 12:42

شورای بسیج قشر شهرستان البرز در روز چهارشنبه مورخ 94/8/6در سالن جلسات لوازم خانگی پارس با حضور فرمانده سپاه ناحیه البرز ، مسئول سازمان بسیج کارگری استان ، فرماندهان حوزه های بسیج کارگری و تعدادی از مسئولین ادارات مرتبط شهرستان برگزار شد .

شورای بسیج قشر شهرستان البرز در روز چهارشنبه مورخ 94/8/6 در سالن جلسات لوازم خانگی پارس با حضور  فرمانده سپاه ناحیه البرز ، مسئول سازمان بسیج کارگری استان ، فرماندهان حوزه های بسیج کارگری و تعدادی از مسئولین ادارات مرتبط شهرستان برگزار شد . در این جلسه مطالبی همچون تبیین کلی برنامه های بسیج ، تشکیل کارگروه های راهبردی ،برگزاری جلسات ماهانه، طبقه بندی مشکلات مورد بحث قرار گرفت . در این جلسه حاضرین با ارائه گزارش ازعملکردهای خویش،نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر برگزاری اینگونه جلسات راهبردی ارائه دادند.

علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری در این جلسه بیان داشتند : آنچه ما باید بدانیم این است که بنای بسیج براساس یک حکم جهادی  شکل گرفته آن هم جهادی که بر اساس روحیه شهادت طلبانه ،ایمان و اخلاص در جامعه علی الخصوص جامعه کارگری باشد ، امروزه اگر از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده شود می توان بسیاری از مشکلات را حل نمود .

در ادامه این جلسه حیدری فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت : اخلاص و ایمان مهمترین نقش را در ایجاد معنویت در پایگاه‏های بسیج دارد از فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها خواست که با تدبیر و مدیریت همه جانبه در راستای تحقق این امر گام بردارند .

وی در ادامه افزود شاید مشکلات و موانع سر راه کارگروه ها موجب کندی حرکت در رسیدن به آرمانها شود ولی نباید باعث شود ما دچار رکود وسکون شویم حیدری با اشاره به تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای گفت :توقف جایز نیست و از این بر می آید که ما نیز برای نیل به هدف خویش که خیلی هم متعالی است کوشش نماییم و در صحنه های تقابل با دشمن با جدیت پیش برویم.

در پایان جلسه مقرر گردید تا شورای قشر شهرستان به صورت تخصصی در جلسات آینده پیگیر مصوبات شورای عالی قشر استان و شهرستان باشند و گزارشی از پیشرفت برنامه ها ارائه دهند .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه