اخبار ویژه
اجلاسیه سالانه مجمع بسیج کارگری استان قزوین

بابایی : غلبه بر مشکلات صنعت و تولید در گرو اتحاد ، مشارکت ، همسویی تشکل ها است .

کد خبر : 3969
یکشنبه 2 اسفند 1394 - 17:38

اجلاسیه سالانه مجمع بسیج کارگری استان قزوین صبح روز یکشنبه 18 بهمن 1394 با حضور محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور ، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان  ،مهندس بابایی مدیر کل سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ،  مسئولین استانی و جمعی از نخبگان صنعت و تولید استان در سالن جلسات شهید حسن پور ناحیه امام حسن (ع) سپاه استان برگزار گردید .

مهندس بابایی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ کریمی ، سردار شاهرخی و میهمانان حاضر و تبریک دهه مبارک فجر به بیان مشکلات صنعت و تولید در استان پرداخت . ایشان ازمسائلی همچون کمبود وحدت و انسجام در نظام صنعتی ، فقدان مدیریت علمی در واحدهای تولیدی ، نبود استراتژی مشخص برای صادرات و عدم توازن میان صادرات و واردات به عنوان مشکلات اصلی بخش صنعت و تولید یاد کرد .

بابایی در ادامه گفت :  اکثر صنایع کشور امکان ورود به بازار خارجی را ندارند که این امر ناشی از  مشکلات بسیار جدی مالی ، مشکل در سرمایه گذاری ، بالابودن هزینه ها ،عدم تامین نقدینگی می باشد ، از سوی دیگر بازارهای داخلی هم با مشکلات خاص خود مانند کاهش قدرت خرید، وفور قاچاق و کالای چینی مواجه هستند که مجموع این عوامل سبب کاهش انعطاف پذیری صنعت و تولید ما شده اند .

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : غلبه بر مشکلات صنعت و تولید در گرو اتحاد ، مشارکت ، همسویی تشکل ها است . پس اگر ما یک سلسله اهداف مشترک را در تمام تشکل ها در نظر بگیریم و با اتحاد و یکپارچگی در مسیر تحقق این اهداف گام برداریم نه تنها  اقتصاد و صنعت استان بلکه اقتصاد و صنعت ایران متحول خواهد شد .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه