اخبار ویژه

اولین جلسه مشترک فرماندهان حوزه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان قزوین

کد خبر : 2207
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 11:47

اولین جلسه مشترک فرماندهان حوزه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان قزوین روز چهارشنبه مورخ 94/2/23 در محل سالن جلسات سازمان بسیج کارگری استان قزوین برگزار گردید .
در این جلسه که بمنظور بررسی مشکلات و موانع برگزاری حلقات سرگروه ها و مربیان و نیز برنامه ریزی جهت فعال تر کردن این حلقات برگزار شد

اولین جلسه مشترک فرماندهان حوزه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان قزوین روز چهارشنبه مورخ 23/2/94 در محل سالن جلسات سازمان بسیج کارگری استان قزوین برگزار گردید .

در این جلسه که بمنظور بررسی مشکلات و موانع برگزاری حلقات سرگروه ها و مربیان و نیز برنامه ریزی جهت فعال تر کردن این حلقات برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مصائبی سرمربی سازمان بسیج کارگری استان با اشاره به نقش شهدای بسیج در حقظ نظام اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدانی که در چند روز اخیر مهمان استان قزوین بودند ، وظیفه همه مربیان صالحین را پرورش و تربیت نسلی دانست که شهید پرور باشند .

در ادامه جلسه سرگرد پاسدار شیخ حسنی مسئول سازمان بسیج کارگری از توجه ویژه به سرکشی و نظارت از حلقات صالحین رده ها و نیز تشکیل حلقه های صالحین خواهران بسیج کارگری در سال 94 خبر داد و افزود ان شاء ا... آموزش سرگروه های صالحین بسیج کارگری استان در تابستان سال جاری و با استعداد 100 نفر برگزار خواهد شد .

مهندس حسن رضا برجعلی دبیر اتاق فکر صالحین استان و عضو هیات تحریریه کتاب سال صالحین بسیج کارگری کشور نیز با توضیح پیرامون مطالب کتاب سال که در دست انتشار از سوی سازمان بسیج کارگری کشور است گفت : «علاوه بر این کتاب بنا داریم در سال 94 با تشکیل مستمر اتاق فکر ویژه صالحین بسیج کارگری استان مطالب مفید و کاربردی تری را در اختیار مربیان محترم و سرگروه های صالحین قرار دهیم» .

برگزاری جلسات مشترک فرماندهان حوزه ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان قزوین بصورت فصلی از اهم مصوبات این جلسه بود .

 

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه