اخبار ویژه
بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روز «بسیج کارگری»؛

کارگران شعار ما می‌توانیم را عملی خواهند کرد/قشر کارگر بیشترین آسیب را از رکود و تعطیلی صنایع متحمل می‌شود

کد خبر : 7773
شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 11:05

سازمان بسیج کارگری کشور در آستان نهم اردیبهشت که مصادف است با روز «بسیج کارگری» بیانیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد.

بسمه تعالی

نهم اردیبهشت روز تشییع جنازه نمادین کارگر بسیجی سردارعبدالحسین برونسی که روز بسیج کارگری نامیده شده است یادآور حماسه سازی‌های این قشر زحمتکش در دوران مظلومیت 8 ساله دفاع مقدس است.دستان پینه بسته ای که با اعتقاد راسخ به مبانی اسلام و انقلاب و دلی پر طپش برای سرافرازی ایران اسلامی عزم خود را جزم کرده‌اند تا شعار «ما می‌توانیم» را تحقق بخشند.

جامعه کارگری مفتخر است که امسال را با نام شهید شاخص سال 96 شهید والا مقام «علی رضائیان» آغاز کرده است.

سال 96 توسط مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است.با توجه به معضل بیکاری و رکود در کشور و آثار مخرب آن که باعث شرمندگی مسئولین در مقابل ملت بزرگ ایران شده است همه ما را بر آن می‌دارد که مصمم تر از گذشته نسبت به تحقق بخشیدن این شعار هوشمندانه اقدام و اهتمام جدی نمائیم.

جامعه کارگری ایران بعنوان قشری که بیشترین آسیب را از رکود و تعطیلی صنایع و مراکز تولیدی متحمل می‌شود و از تمامی مسئولین و دست اندرکاران دولتی و ملت شریف ایران درخواست دارد که دست در دست هم داده و با اصلاح روشها و اعتماد به توان داخلی نسبت به حل معضلات موجود و تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن اقدام نمائیم.

مصرف کالاهای تولید داخل توسط مردم و دولت و عدم واردات کالاهای دارای مشابه داخلی توسط دولت راه  مبارزه با رکود است که متاسفانه عدم رعایت آن هر روز سفره‌های زحمتکشان این مرز و بوم را کوچک‌تر و آلام فعالین بخش تولید را بیشتر می‌نماید.

بسیج کارگری ضمن گرامیداشت روز نهم اردیبهشت و تبریک آن به جامعه کارگری ایران، آمادگی کامل خود را برای پیگیری منویات مقام عظمای ولایت و مطالبه آن از مسئولین امر اعلام می‌نماید.

 

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه