اخبار ویژه
نشست هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان قزوین

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان قزوین برگزار گردید.

کد خبر : 10882
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 09:16

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان قزوین به ریاست دکتر مسعود بابایی،ریاست اداره کل کار تعاون،رفاه اجتماعی استان قزوین و اعضای این هیئت صبح دوشنبه 21 اسفند ماه 96،ساعت 7:30 در سالن اجتماعات ساختمان اقشار سپاه استان قزوین برگزار گردید.

دراین جلسه ابتدا بهنام علی اکبری دبیر هیئت ضمن گزارشی از اهم مصوبات هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان،گزارشی ازعملکرد کارگروه جذب و موانع تولید ارائه نمودند.

در ادامه جلسه دکتر بابایی ریاست هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان گزارشی از وضعیت صنعت و شرکتهای صنعتی استان اهم از مشکلات صنایع،رکود حاصل از تحریم ارائه نمودند وبسیج را یکی از پشتوانه های اصلی در این عرصه عنوان کردند.و در ادامه آقای عابدینی مدیر طرح سازماندهی مشاغل خورد،کوچک و متوسط مبتنی به اقتصاد مقاومت بسیج کارگری،ضمن گزارش جامع از طرح،گزارشی از وضعیت رکود و اخراج نیروهای کارگر در صنایع ارائه دادند و آن را یکی از معضلات بزرگ استان و کشور دانستند.

در پایان دکتر بابایی با بیان اینکه نخبگان صنعت قزوین در سطح استان همگرایی و هم افزایی لازم را ندارند تصریح کرد:تمام ظرفیت های این استان باید فارغ از نگاه جریانی در کنار یکدیگر قرار گیرند و اگر این اتفاق بیفتد نتیجه آن انتفاع جامعه کارگری قزوین خواهد بود و امروز شاهد بسیاری از معضلات اقتصادی در جامعه نبودیم.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه