اخبار ویژه

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین : برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه متنوع معرفتی ، تربیتی ، اخلاقی ، علمی، آموزشی و همچنین موضوعات فرهنگی مرتبط با جامعه کارگری را در سطح استان

کد خبر : 11985
سه شنبه 29 آبان 1397 - 11:52

بهنام علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین در خصوص هفته بسیج اعلام کرد این سازمان درنظر دارد به مناسبت هفته مبارک بسیج بیش از 50 برنامه متنوع معرفتی ، تربیتی ، اخلاقی ، علمی، آموزشی و همچنین موضوعات فرهنگی مرتبط با جامعه کارگری را در سطح استان برگزار نماید.

مسئول سازمان بسیج کارگری در ادامه تاکید کرد : هفته بسیج یادآور حماسه سازی ها و رشادت ها و از خودگذشتگی و مجاهدت آحاد مختلف مردمی این سرزمین در دفاع از اسلام و انقلاب بوده است.بازنمایی الگوی کارآمد بسیج و جوانان مومن انقلابی به عنوان مهمترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی برای بن بست شکنی ، پیشرفت و عبور از مشکلات کنونی کشور است. ما افتخار می کنیم که نعمتی به نام بسیج داریم و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم و این افتخار را مدیون حضرت امام راحل(ره) هستیم که با نگاه عمیق خود شجره طیبه بسیج را به وجود آورد و امروز از این نعمت بزرگ الهی بهره مند هستیم.

ایشان افزود:هدف از برگزاری برنامه ها در هفته مبارک بسیج تقویت روحیه امید ، وحدت و خدمات رسانیبا تبیین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمن می باشد.بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت و همچنین مظهر پیشرفت و وحدت است.

ایشان در ادامه افزودند : هر كس با توانايى‌هاى خود، نيرويى از بسيج است كه براى رساندن مملكت به جايگاه حقيقى اش تلاش مى‌كند واز آنجایی که فرد بسیجی در همه عرصه‌های زندگی، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و در مسیر رسیدن به ارزش های الهی کار می کند، باید در نظر داشته باشد كه تمام كارهایش عبادتی است که در پیشگاه خداوند محفوظ می باشد.

علی اکبری در ادامه به تشریح طرح ایران یار که با مشارکت بسیج دانش آموزی در خصوص حمایت از کالای ایرانی در حال اجرا می باشد نیز پرداخت:

لازم به ذکر است فضاسازی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه ازچند روز گذشته شروع شده و دیگر برنامه ها از روزسه شنبه 29 آبان ماه مصادف با روز اول هفته بسیج که در تقویم هفته بسیج به عنوان روز “بسیج ، فرهنگ و مسجد محوری” نام گذاری شده است آغاز گردید.

ایشان اهم برنامه های این هفته را برنامه های بسیجی محور و مردم محور از جمله نشست های بصیرتی ، معرفتی و اخلاقی ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم ، معرفی نقش بسیج با تبیین کارنامه درخشان بسیج ، غبار روبی گلزار شهدا ، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر ، امیدآفرینی اقتصادی با معرفی خدمات و برنامه های در دست اقدام بسیج ، تقویت روحیه نشاط ، خدمت رسانی و مطالبه گری ، برنامه های متنوع جهت حفظ انسجام حلقات صالحین، اهتمام بر تمرکز پایگاهی و مسجد محوری در برنامه ها ، تقدیر از بسیجیان نمونه ، دیدار از خانواده های شهدای کارگری ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و... عنوان نمودند.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه