اخبار ویژه
کنگره ملی 14 هزار شهید جامعه کارگری برگزار شد؛

سردار کریمی: فرهنگ جهاد و شهادت کلید حل مشکلات اقتصادی است

کد خبر : 10807
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 10:05

دبیر کنگره 14هزار شهید جامعه کارگری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکل اقتصادی کشور جز با حرکت انقلابی و جهادی حل نمی شود بر همین اساس ما ادامه دهنده فرهنگ جهادی با برگزاری این کنگره هستیم.

کنگره ملی 14هزار شهید جامعه کارگری در محل شرکت ساپکو ایران خودرو و با حضور جمعی از خانواده های شهدای شاخص جامعه کارگری برگزار شد.

سردار محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در کنگره ملی 14هزار شهید جامعه کارگری با اشاره به اینکه همه مردم مدیون خون شهدا هستند، اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، همه مردم ایران مدیون خون شهدا و فداکاری آنان هستند و ما با برگزاری این کنگره بخش کوچکی از دین خود به آن ها را ادا می کنیم، در واقع شهدا نیازی به بزرگداشت و نگره ندارند و این ما هستیم که نیازمند آنانیم.

وی با اشاره به علت عزت مندی شهدا و نگاه ویژه رهبر انقلاب به آنها، گفت: بزرگترین سرمایه انسانی که از سوی خداوند متعال به انسان هدیه شده، جانش است و شهدا جانشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند، از همین رو است که آنان در چشم مردم ایران، عزت مند هستند.

دبیر کنگره 14هزار شهید جامعه کارگری افزود: این کنگره با فرآیند خاصی پیش بینی شده و بر همین اساس بین برگزاری اولین دوره تا دومین دوره کنگره، ده سال به طول انجامید تا اجرای برنامه های آن را عمق ببخشیم. بر همین اساس اجلاس پایانی  یعنی شروع و آغاز ترویج فرهنگ شهادت و ما با پایان این مراسم، برنامه های خود را از سر می گیریم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکل اقتصادی کشور جز با حرکت انقلابی و جهادی حل  نمی شود بر همین اساس ما ادامه دهنده فرهنگ جهادی با برگزاری این کنگره هستیم.لذا یقینا مشکلات اقتصاد مقاومتی جز با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت حل نمی شود.این روزها صحبت های زیادی از اقتصاد مقاومتی می شود که مسئولین در به ثمر رساندن و اهدافی که مد نظر رهبر انقلاب است محقق نشد؛ بسیج کار گری انصافا کارنامه خوبی از باب به ثمر رساندن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی داشته است.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه