اخبار ویژه
همزمان با نخستین روز از هفته بسیج رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی درقزوین برگزار شد

رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی درقزوین برگزار شد

کد خبر : 17399
دوشنبه 1 آذر 1400 - 10:06

در این مراسم مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با رویکرد مردم‌ مداری رزمایش امدادی جهادگران استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
حسینیانی تصریح کرد: 1083گروه جهادی بسیجی در استان قزوین فعالیت می‌کنند که امروز بخشی از این گروهها در رزمایش حضور یافته اند. وی گفت: ارائه خدمات به مردم در محلات مختلف از اهدای خون گرفته تا کمک به واکسیناسیون فراگیر، اهدای کمک‌های مؤمنانه و معیشتی از برنامه‌های مهم این رزمایش در طول هفته بسیج است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: با تدبیر فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در این رزمایش که در مناطق مختلف برگزار می‌شود، سعی بر این است تا جهادگران بسیجی در ساخت واحدهای مسکونی محرومان و همچنین طرح‌های اقتصاد مقاومتی حضور پررنگی داشته باشند. حسینیانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی، بسته‌های معیشتی و بهداشتی از دیگر اقدامات بسیجیان جهادگر در طول اجرای این طرح خواهد بود. وی اضافه کرد: همان طوری که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس تفکر انقلابی و ارزشی خود را در حمایت از ولایت انجام دادند، امروز نیز در عرصه‌های مختلف سعی می‌کنند تا پشتیبانی خود را از خط ولایت و انقلاب اسلامی نشان دهند. ایشان گفت: اجرای این برنامه در بخش‌های مختلف از فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، سلامت‌محور گرفته تا بخش‌های دیگر تا 8 آذرماه ادامه خواهد داشت.
ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه