اخبار ویژه

دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری استان قزوین در سال 94

کد خبر : 1646
پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 10:20

دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ 19/1/93 در دفتر مجمع نمایندگان کارگران استان برگزار شد . در این جلسه که با حضور اعضای ستاد مذکور و نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی استان با هدف نقش دهی به این تشکلات جهت برگزاری با شکوه مراسم روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان برگزار شد...

دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ 19/1/93 در دفتر مجمع نمایندگان کارگران استان برگزار شد . در این جلسه که با حضور اعضای ستاد مذکور و نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی استان با هدف نقش دهی به این تشکلات جهت برگزاری با شکوه مراسم روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان برگزار شد ، سرهنگ 2 پاسدار ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با یاد آوری مجاهدت و رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس و شهدای گرانقدر دفاع مقدس بر برگزاری کیفی مراسم مذکور تاکید کرد . رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری استان قزوین ضمن دعوت از همه ادارات و تشکلهای عضو ستاد برای مشارکت هرچه بیشتر در این مراسم ، برگزاری آئین با شکوه تجلیل از شهدا و رزمندگان کارگر و خانواده های معظم ایشان را وظیفه همه دستگاه های دولتی و ملت حق شناس ایران اسلامی دانست و افزود : « امروز هرچه اقتدار ، عزت و پیشرفت علمی و سیاسی داریم مرهون خون شهداست و بایستی جهت ادای دین به این عزیزان هرچه بیشتر تلاش کنیم » .

مهندس آقا جانی معاون روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نائب رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان نیز با اشاره به برنامه های هفته کارگر از همکاری و مشارکت جدی این اداره کل جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم روز قشر بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان خبر داد و گفت : « علاوه بر برگزاری این مراسم ، دیدار با خانواده معظم شهدای شاخص کارگر استان و غبار روبی مزار شهدا نیز از برنامه های این هفته مبارک می باشد » .

در ادامه ی این جلسه با تقسیم کار بین اعضا و دستگاه های عضو مقرر شد مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان قزوین در هفته بسیج کارگری5 تا 11 اردیبهشت در تالار شهر شهرستان البرز که قطب صنعتی استان قزوین می باشد با مشارکت تشکلهای استانی و شهرستانی البرز برگزار گردد .

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه