اخبار ویژه
مجمع مربیان بسیج کارگری استان قزوین

جلسه مجمع مربیان شجره طیبه صالحین بسیج روز چهارشنبه مورخه 12 تیر ماه در سالن همایش اقشار سپاه استان قزوین برگزار گردید

کد خبر : 13220
چهارشنبه 12 تیر 1398 - 13:34

مجمع مربیان شجره طیبه صالحین بسیج کارگری استان قزوین

جلسه مجمع مربیان شجره طیبه صالحین بسیج روز چهارشنبه مورخه 12 تیر ماه در سالن همایش اقشار سپاه استان قزوین برگزار گردید.

در ابتدا جلسه علی اکبری مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان در خصوص چشم انداز حلقات صالحین در بسیج کارگری اشاراتی داشتند.

ایشان در ادامه افزودند : حلقات صالحین توانسته به عنوان یک بازوی توانمند با هدف ارتقاء کمی و کیفی تولیدات صنعتی ، رونق تولید و تقویت باور دینی کارگران ایفای نقش نماید.

در ادامه جناب سرهنگ مداح از اساتید برجسته دانشگاه های استان قزوین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را تبیین نمودند.

وی در خصوص تبیین گام دوم انقلاب اسلامی بیاناتی را از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره داشتند.

وی در ادامه اعلام داشتند مطالبات مردم در این بیانیه بطور جدی  مورد توجه و نسبت به مطالبات مردم به طور اساسی مورد توجه قرار گرفته است بویژه در حوزه اقتصادی با توجه به اقتصاد درون زا به طور جدی بیان نموده است.

موسی مداح در ادامه افزودند ویژگی دوم این بیانات جوانان هستند ، مسئولیت را باید به جوانان سپرد که نمونه بارز آنها در درون دفاع مقدس ، گروههای جهادی و غیره را تجربه کرده ایم و این جوانان هستند که از میراث داران انقلاب می باشند. نکته قابل توجهی که می توان بیان نمود این است که ما دچار فراموشی سیاسی هستیم یعنی اینکه از گذشته تجربه هایی داشته ایم ولی متاسفانه همگی آنها فراموش شده ، مثل نهضت تنباکو و غیره که همگی به فراموشی سپرده شده اند.

ایشان تصریح نمودند دفاع ابدی از نظریه نظام انقلاب اسلامی همچون پدیده ایی زنده و با اراده همواره دارای انعطاف و اصلاح خطای خویش است و هرگز دچار انفعال نسبت به نقدها حساسیت نشان نمی دهد و آنها را نعمت به شمار می آورند.

ایشان اعلام داشتند به فرمایش حضرت آقا همه مسئولین به سازندگی اخلاقی نیاز دارند که همان شایسته سالاری می باشد و برای همه چیز می توان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد ولی انقلاب اسلامی از این قاعده مستثنی است زیرا فطرت انسانی بشر در همه عرصه ها با آن سرشته است مثل آزادی ، اخلاق ، عقلانیت که اینها برای یک نسل در جامعه نیست و همیشه زنده و ابدی است.

ارسال توسط : استان قزوین
بازدید
دیدگاه